onsdag 27 oktober 2010

Ska jag gå för det kusliga och mystiska?

Nu undrar jag på något här. Ska jag lämna min bok av Samartin för en liten stund ( bara några dagar, så inte så länge) och hellre läsa en lite mer mystisk och mörk bok? Jag har länge tänkt på att läsa " Her fearful symmetry" av Audrey Niffenegger då jag älskade hennes första bok, och nu är det kanske på tiden att jag tar fram den? På baksidan står det att den är " Dark and delicious" och " An original, outrageous, and thoroughly enjoyable ghost story" Det låter ju perfekt nu till sista helgen i Oktober, till höstmörkret och till mys framför brasan. Har någon läst den?


Nu har jag förresten precis varit på utförsäljning på Rodebjer. Jag klandrar min hemtenta, for jag hittade inget och hade ingen shoppinginspiration. Tråkigt.

/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar