tisdag 30 november 2010

När man är sjuk ser man mycket på tv

Jag ser aldrig på tv om dagen, men i går när jag var sjuk såg jag till exempel på Oprah. Jag verkligen älskar serien Glee och de var på besök hos Oprah i går, så det tyckte jag var så roligt att få med mig! :) På slutet av programmet tipsade Oprah om att man skulle gå in på hennes websida och se vad som händer i senare program, och jag var inte svår att fråga, där jag låg med datorn på magen. Då hittade jag lenken till Oprahs bookclub och fastnade där. Hon skriver om så många böcker jag vill läsa och särskilt på hennes julklappslista hittade jag två böcker som också ska få plats på min. Den ena är boken är " Major Pettigrew`s last stand" av Helen Simson.  Och den andra " Let`s take the long way home" av publizter prize vinnaren Gail Caldwell.




/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar