tisdag 23 november 2010

I postlådan: Sändebudet


Jag älskar var enda timme jag är på VFUn. Jag tycker det är så kul att vara med på allt som händer i klassrummet och jag går omkring med ett stort leende på läpparna varje dag. Men, även om det är kul så är det slitsamt och jag är såå trött varje dag efter skolan. Det blir därför inte så mycket läsande på mig om kvällen, då jag slocknar med en gång jag träffar kuddan. Men hoppa av glädje när det kommer nya böcker i postlådan-det kan jag! I dag fick jag " Sändebudet" av Kader Abdolah hem och jag ser otrolig fram emot att läsa den. Hoppas den är lika bra som " Huset vid Moskeen" I morgon har jag så tur att jag får ha en liten sovmorgon och sen blir det biblioteket, min underbara jobb och läsande. God natt!

Trött med glad :)


/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar