tisdag 2 november 2010

Dear John

Jag är helt slut i huvudet! Efter många intensiva timmar på skolan är jag äntligen hemma. Det är kul att vara tillbaka på "lärarhögskolan" efter en lång tid på Frescati ( universitetet) men timmarna är mycket intensiva och lärarna har mycket de ska få pressad in i varje lektion. Nu är det bara en och en halv vecka igen till vi ska ut i praktik så det är mycket vi ska hinna med innan. Men även om man blir trött så är det mycket lärorikt och jag ser verkligen fram emot att börja min praktik. ( ooom jag bara snart får en skola!)


Nu borde jag egentligen sätta mig ner med kurslitteraturen, men jag orkar inte. I stället sätter jag på en film. Gustaf har hyrt " Dear John" till mig.:) Jag har båda läst och sett Nicholas Sparks "The notebook" och tycker det är en underbar film och bok så hoppas den här er like full av kärlek :) ( har dock hört lite olika om filmen) 


/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar