söndag 26 december 2010

Mitt norska julbord :)

Dagen i går var riktig bra. Det var en lugn dag med mycket kärlek, mat, familj och klappar.. Maten var så härlig och jag är så glad för att jag har en mamma och pappa som kan laga så god julmat. Under julträdet låg det så mycket presenter att jag nästan inte trodde det skulle ta slut. Men det gjorde det och jag är otrolig nöjd med allt jag fick. Min underbara familj och vänner har verkligen varit duktiga och snälla i år och det är inte länge tills vi inte behöver något mer till lägenheten, eftersom vi nu har fått så mycket fint :) Jag tänkte att visa i morgon :) Jag fick dock inga böcker, men i år var det lägenheten som var i fokus och inger gör mig lyckligare!

Tänkte jag skulle vise vad vi äter på vårt julbord i Norge, då inte alla vet :)

Kjøttkaker, julepølse och ribbe 
Pinnekjøtt och kålrabistappe 
/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar