måndag 13 december 2010

Jag måste ha några böcker kvar

Nu har jag börjat att packa på riktigt här. Nu har jag de flesta kläderna i lådor och böckerna har fått plats i några väskor . Det känns inte så kul att se min bokhylla så här tom och ensam. ( även om jag vet att de får en mycket fin bokhylla att stå i om några dager) Jag har dock några böcker kvar i hyllan. Det är konstigt det där, att jag måste ha några böcker tillgängliga. Även om det bara är några dager tills alla böckerna kommer ut igen och jag har massor kvar att läsa i dem två jag läser, känner jag att jag får lite panik om de inte ligger där. Det är precis som när jag åker på semester. Jag kan aldrig ta med mig bara en eller två böcker. Jag måste ha fler. I sommar hade jag säkert med mig 7-8 böcker till Oslo och kom tillbaka till Stockholm med 15-16.

Hoppas inte jag är den ändå som är så här? :)



/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar