torsdag 30 december 2010

Lite mer presenter

Det var inte bara jag som fick mycket fina presenter till lägenheten i år, men Gustaf fick också saker som vi absolut behöver och som jag har tänkt att köpa länge :) Av hans föräldrar fick vi till exempel ett knivsätt från Anders Petter och de är så bra - de bästa knivarna jag har använd tror jag! Äntligen har vi riktiga knivar i köket!! En annan sak han fick var boken " Hushålls praktika" En bok med svaret på allt i hemmet, från klädvård och städning till elektronok och skönhet. Jag har kollat lite i den nu och det är verkligen en genial liten bok.




/Cathrine

2 kommentarer:

  1. Jag fick också knivar i julklapp. Såå bra! De bästa jag har använt. Det är verkligen en fröjd att skära med bra knivar! :) Mycket bra julklapp.

    SvaraRadera
  2. Emma: Jag kan inte annat än att hålla med! Så bra är det!! :) Det märker jag i alla fall nu som jag står och förbereder nyårsmiddag :)

    SvaraRadera