fredag 10 december 2010

Fina fredag!

På skolan i dag har det varit riktig bra stämning. Vi har haft utdelning av lilla nobel och jag blev så stolt då några av eleverna i min klass fick pris :) Nu är jag hemma och ska städa lite för besöket kommer om några timmar och på tv´en ska jag ha på Astrid Lindgrens jul som jag fick i julpresent av Ica :) Vilken överraskning :) Och hur mysigt blir inte det :) 

Annars fick jag boken " Offerrit" av Johannes Källström i dag av Massolit förlag. Jag har bestämd mig för att prova läsa lite mer deckare då jag gjorde det förrut, så att jag fick den i posten var perfekt! Tror även att den här boken passar bra till Gustaf så ska försöka att få han till att läsa den också! Tack så mycket, det ska bli så spännande!! 



/Cathrine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar