onsdag 15 december 2010

Det är mycket nu

Det är mycket som händer nu. Inte bara flyttar vi på lördag och kvällarna går med till att packa packa packa, men skolan tar all tid på dagen och jag ska ha trepartssamtal i morgon. Det betyder att min lärare från universitetet kommer att sitta i klassrummet i morgon och se på mig ha lektion. Efter lektionen ska jag, min handledare och min lärare prata om lektionen och hon ska bedöma mig. Jag är så nervös och vill verkligen att morgondagen bara ska vara klar. Jag vill inte bli bedömt i något jag älskar att göra. Även om det är bra att få lite tips, så gillar jag det inte. Jag har inte varit nervös en enda gång den här praktikperioden och har älskat varje minut med barnen. De är så underbara och härliga och jag vill verkligen inte tillbaka till plugget-jag vill börja jobba nu! men om jag känner så här ovanför lärarjobben och barnen, varför är jag så nervös? jaja, det får gå som det går. Lärare ska jag bli oavsett. Det är ju min passion!
?
/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar