onsdag 26 januari 2011

Sommaren 2011


För två år sedan bestämde jag och Gustaf att vi skulle ö-luffa i Grekland. Vi beställde biljetter och om allt gick efter planen, skulle vi åka ner 2 augusti. Allt gick inte efter planen då jag blev sjuk och vi var tvungna att ställa in resan. Nu har vi bestämt en ny resa och med startpunkt i Aten ska vi ö-luffa i tre veckor. Jag har precis köpt boken " Willmaguide Grekland, Ö luffa"  och ser fram emot att börja planera våra resmål. Även om vi kommer ta de flesta beslut där nere. Men lite koll måste man ju ha! Det saknar solen så mycket nu och med Frankrike i juni och Grekland i Augusti kommer det till att bli en fantastisk sommar.

Har ni några bra Ö eller hostell tips?


/Cathrine

4 kommentarer:

  1. Åh, jag var på Karpathos sommaren 89... det var underbart!

    //Anna

    SvaraRadera
  2. Anna: Vad roligt!! Tack så mycket för tipset, den öen ska jag absolut kolla upp! :)

    SvaraRadera
  3. jeg og kari skal kanskje også det i sommer^^

    SvaraRadera
  4. Marthe: Du får fortelle mer senere :) men så gøy!

    SvaraRadera