söndag 2 januari 2011

Kaffe i sängen

Morgonen började bra, med french toast och kaffe i sängen. Men så vände det lite-jag glapp min kaffekopp och kaffet hamnade i hela sängen! Och vi som har köpt nytt sängsätt! jaja, så går det :) ( nu hänger även min bok på tork! ) Jag måste hitta några bra sängbord i dag, så att det där inte händer igen!


I kväll blir det amerikansk mys här i lägenheten. Jag ska laga bagels ( något jag aldrig har provat) och vi ska se på filmen " The sixth sense" Den är riktig bra tycker jag, men skummel, så måste ladda upp med filt, mat och te!



Hoppas ni får en bra dag :) 

/Cathrine

4 kommentarer:

  1. Nej vad trist när man precis bäddat nytt :( Lycka till med baket!

    SvaraRadera
  2. Lotta: Jaa,jag vet :( Och nyinköpt också! men det ser ut att det gick bra. jag var snabb med att tvätta. Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  3. Godt nyttår, Cathrine! Og fortsett med kaffe på senga, selv om det kan skje ulykker.
    Kunne du tenke deg å ta med Freedom til meg når du kommer til helgen? Hvis du har plass, da?

    SvaraRadera
  4. solveig: Godt Nyttår!!:) Ja, det skal jeg gjøre :) Vi skal kjøre bil, så det har jeg selvfølgelig plass til :) vi ses snart!

    SvaraRadera