lördag 1 januari 2011

Solsidan och Ivanhoe

Gott nytt år!! Hoppas alla hade en bra kväll i går :) Här i nya ( :)) lägenheten var det god stämning och mycket god mat! Jag lagade toast skagen till förrätt för första gången i mitt liv och jag måste säga att jag är lite imponerad över mig själv. Tyckte den smakade like gott som den jag åt på Sturehoff i somras till det galna priset av 245 kr  :)

I dag ska det bli skönt att bara slappa av och efter en liten promenad ska vi mysa framför tven till Ivanhoe och Solsidan. Vi har köpt hela boxen och jag har fastnat helt. Det är så roligt!

/Cathrine

2 kommentarer:

  1. Kul! Vi fick låna Solsidan igår av Henke och Tessan så vi ska ta och se den vi också :)

    SvaraRadera
  2. Lotta: ååja, det måste ni! Berätta vad ni tycker! :) det är ju så kul!

    SvaraRadera