måndag 7 februari 2011

Underbara svägerskor


Snällaste Lotta och Tessan har gitt mig en Beautiful blogger award och det var en mycket bra överraskning nu på en måndag. Tack så mycket-nu blev jag så glad!! Ni förgyllar alltid min dag :) 

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?
Märtha, kortklippt, glosögd av struma och med glest ( från Mig äger ingen)

Vad var det senaste du såg på TV?
Såg på Oprah när jag åt lunch :)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Vägarbete långt bort och Norah Jones på ipoden

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag har precis varit på skolan

Vad har du på dig?
Mörka jeans, svart långtröja och grålila sjal

Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag såg Erin Brockovich på Lördag

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Ja absolut!! Jag och Gustaf vill flytta tillbaka till San Francisco om ett par år :) 


Jag ska ge awarden vidare till fyra bloggar och jag väljer att ge den till dessa fyra:


/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar