söndag 20 februari 2011

Osynlig bokhylla

Helgen är strax över och jag ligger i soffan och laddar till vardagen igen. Vi har haft en mysig helg med bara varandra och fått gjort massor av nödvändiga saker. Jag fick städat, tränat, gått turer i solen, shoppat lite och handlat mat för hela veckan.. Nu behöver jag verkligen en helg med lite mer fart, så som tur är ska tjejerna komma hit på fredag till drinkar, utgång och skoj! längtar!

Vi har inte gjort något med lägenheten på ett tag nu, och jag har lugnat mig lite när det kommer till inredningen. Det som vi inte har fått köpt får vi vänta lite med. Men, nu var jag tvungen att beställa hem den här osynliga bokhyllan. Den ska få stå på sovrummet där alla mina böcker i " läshögen" ska få ligga. Jag är lite trött på att ha en stor hög på nattbordet. Det kommer att bli så snyggt och jag kan nästan inte vänta på att den ska komma!!


Från bluebox

Hoppas alla har haft en bra helg :)

/Cathrine

2 kommentarer:

  1. Den är helt underbar! Någon gång i framtiden skulle jag vilja ha en hel vägg med sådana hyllor, utplacerade lite här och där på väggen. Skulle bli så tufft!

    SvaraRadera
  2. Tidningsida: Det låter jättefint!! :)

    SvaraRadera