onsdag 9 februari 2011

Hemtenta

Jag sitter med min hemtenta om dagen och det är absolut inte kul! För det första är det allt för mycket att läsa, för det andra förstår jag inte riktigt alla teorier och för det tredje är tentan helt konstigt lagt upp och skrevet av lärarna. Jag, Mikaela och Jessica har varit duktiga tjejer i flera dagar var vi har suttit och läst, hittat refrenser och försökt att förstå och dela upp tentan lite. Det börjar att bli lite bättre nu faktiskt, men fortfarande svårt och mycket. Hoppas det löser sig när jag för allvar börjar att skriva i morgon! Specialpedagogik är ju egentligen ett väldigt intressant ämne, så jag tycker det är så tråkigt att lärarhögskolan förstör det spännande med dåliga lektioner och för mycket trams! Vilken tur att vi ska till Lisö i helgen och att jag något att se fram emot :)


/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar