lördag 12 februari 2011

Dagerna går

Phu, dagerna går så snabbt när man har mycket att göra. Nästan all min tid går till att skriva tenta och annars tänka på den här tentan! I helgen skulle vi egentligen åka på partur till Lisö, men vädret i går var ju inte särskilt bra, så vi var tvungna att inställa resan. Otrolig dumt, det hade varit skönt att komma lite bort. Men, jag fick i alla fall träffa fina Jens, som är i Stockholm för att dansa med The bounce i går, och vi åt på världens bästa Esperanza! Annars har det varit underbart väder i Stockholm i dag och jag och Gustaf sprang en timme på morgonen för plugget tog över igen. Träningen och GI livet går riktigt bra om dagen-tycker det är så kul att man kan redan se skillnad :) Och vilken energi man får! Det är dock bra att ha en dag i veckan var jag kan äta lite vad jag vill. Så i går blev det pasta, scones och lite godis :)

Så det var lite av vad jag har gjort de sista dagerna- jag har fått läst lite av Zahiren och jag gillar den mycket. Cohelo har så många bra tankar och jag är tvungen att sitta med en liten notatbok bredvid mig för att skriva ner något av vad han skriver :)

Jo, jag och Gustaf såg filmen " I rymden finns inga känslor" i går och jag tyckte den var underbar. Den var ju ganska så aktuell för mig nu som jag skriver om specialpedagogik och analyserer en pojke med asbergers. Jag kan absolut rekommendera filmen, den ger en massor att tänka på, och man båda ler och gråter lite :) ( men bara för att den är så fin)


Hoppas alla får en fin kväll :)

/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar