söndag 8 december 2013

Andra dagen, andra advent


Att börja blogga igen känns jättebra. Jag har tänkt mycket på bloggen den senaste tiden och jag har både blivit med i en bokcirkel med underbara tjejkompisar och läst många intressanta böcker jag gärna vill dela med er. Jag tycker det är viktig att inspirera andra till att läsa, att presentera andra för denna underbara värld. Detta är något även Maria gör. Hon driver bloggen " Tysnad" och en samlingssida för alla bokbloggar, "bokbloggar.nu". Det är en sida jag har varit inne på mycket under den sista tiden för att hitta bokinspiration. Hon har varit så snäll att lägga till mig igen till sin sida och det är jag så tacksam för. Tack Maria :)

Nu blir det middagsgäster och pepparkaksbak här hemma, en perfekt andra advent. :)

/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar