torsdag 29 september 2011

Våfflor och vidunderbarn

I dag vaknade jag med världens huvudvärk. Jag vet inte om det har varit lite för mycket på sistondet eller att jag har sovit lite konstigt för värken gick helt ner i nacken. Jag som egentligen skulle till min praktik var tvungen att stanna hemma i sängen. Nu har jag sovit lite mer och huvudet känns redan bättre. Är bara lite seg fortfarande.  Jag tyckte lite synd om mig själv i morse så då ville jag ha något gott att äta. ( lchf är lite tufft när man är sjuk!) Jag hittade därför ett lchf recept på våfflor och lagade några till mig och Gustaf. Kanske det var därför allt blev bättre. Jag hade våfflor, Gustaf och sen min nya bok " Vidunderbarn" av Roy Jacobsen i sängen :)



Jag gav upp att läsa " Nattåg till Lissabon" och när jag i går började på vidunderbarn blev jag så glad. Äntligen en bok jag känner att jag verkligen gillar, en bok jag inte måste kämpa om att läsa klart. Jag har bara läst 100 sidor men jag är redan kär. Underbart :)

Hoppas alla får en bra dag!

/Cathrine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar